بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی از نیروگاه تولید برق تنکابن

مديرعامل شركت سرمايه گذاری خوارزمی بر اهميت توجه به توانمندی های داخلی و حضور بخش خصوصی در حوزه  توليد برق در كشور تاكيد كرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی به همراه جمعی از مدیران گروه، از نیروگاه 25 مگاواتی تنکابن شرکت تولید و توسعه ایستگاهی نیروپارسه بازدید کردند.
در جریان این بازدید سیدرضا موسوی ضمن تشکر از همه دست اندر کاران ساخت و اجرای پروژه های نیروگاهی، در خصوص ضرورت گسترش و تجهیز نیروگاه های مقیاس کوچک گفت: با توجه به محدودیت های موجود در حوزه تولید برق نیاز به حضور بخش خصوصی بیش از گذشته احساس می شود و گروه سرمایه گذاری خوارزمی توجه ویژه ای به این موضوع دارد.
وی افزود: شرکت تولید و توسعه ایستگاهی نیروپارسه در تلاش است در جهت بهره وری بیشتر و تکیه بر توان داخلی در صنعت برق و همینطور به دلیل مزایای بسیار زیاد نیروگاه های مقیاس کوچک، نسبت به گسترش و تجهیز این نیروگاه ها اقدام کند که نتیجه آن در گذر زمان بسیار سودمند و ماندگار خواهد بود. 
لازم به ذکر است در این بازدید محمدتقی چراغی؛ معاون شرکت ها و مجامع شرکت خوارزمی، وحید مدنی؛ مدیرعامل شرکت تولید و توسعه ایستگاهی نیروپارسه و سعید احسانی؛ مدیرعامل شرکت توسعه ساختمان خوارزمی نیز حضور داشتند.


برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید